Матеріали і технології
На зорі цивілізації , коли люди тільки починали пізнавати довкілля, вони передовсім почали цікавитись різноманітними матеріалами – об’єктами неживої природи. Люди вивчали властивості цих матеріалів, експериментували з ними, пристосовували їх до своїх потреб.Цивілізація розвивалася, і люди накопичували дедалі більше знань про властивості різних речовин — масу, пружність, теплопровідність, горючість тощо. Сьогодні для докладного вивчення властивостей матеріалів учені застосовують різні надчутливі прилади, комп'ютери, а також найпередовіші технології. Ґрунтуючись на цих дослідженнях, спеціалісти розробляють нові речовини, вибирають ті матеріали, які найкраще підходять для будівництва, створення машин, механізмів та інших об'єктів.
Технологія, тобто процес створення і використання якогось інструмента чи машини, йде поряд із поглибленням досліджень у сфері матеріалів. Вивчення їх властивостей сприяє вдосконаленню сучасних технологічних процесів і допомагає промисловості використовувати у виробництві лише високоякісні матеріали. Натомість, сучасні технології сприяють створенню нових штучних матеріалів, наприклад полімерів, пластмас або композитів, які являють собою сукупність кількох різних матеріалів.
В умовах науково - технічної революції якісно змінюється характер праці, а значить, повинен змінюватись і процес підготовки людини до неї. У нашому суспільстві відсутні соціальні причини, які б обмежували розвиток творчих можливостей, кожна людина може стати творчим працівником будь-якої галузі виробництва, науки, техніки чи культури. Складність полягає лише в тому, як здійснити навчання і виховання, щоб кожний зміг максимально використовувати свої здібності і розвинути творчі можливості.
Вже з перших класів потрібно вчити учнів самостійно поповнювати свої знання, виробляти в них активну життєву позицію, здійснювати навчання й виховання у тісному поєднанні з суспільно-корисною працею. У школі закладається той фундамент, на якому базується світогляд людини, її професійна, творча, цільова підготовка, гармонійний розвиток особистості. Знання, здобуті в школі, досвід творчої діяльності у дальшому стануть не тільки основою, а й стимулом самоосвіти і самовдосконалення

Нові проекти для розвитку дітей!
Спискок тем для учнів 11 класу з предмету технології:
- Методи творчого і критичного мислення
- Проектна діяльність та викоистання в ній інформаційно комунікативних технологій
- ергономіка в структурі діяльності
- Глобальні проблеми людства
- Основи професійного самовизначення
Змістовна і проаналізована робота.
ОтветитьУдалитьЯ вважаю що вона буде мати спонукальний вплив на учнів, зацікавлюючи дійсними аргументами.
Автору 5+
Радіоне, дякую Вам! Дуже приємно!
ОтветитьУдалить